london calling

21 APRIL 2017

top: sandro / jacket: Massimo Dutti / scarf: Louis Vuitton

Het weekend van 7 t/m 9 april ben ik samen met mijn moeder naar London geweest! Echt een girls weekend! Het was zoo super gezellig en we hebben echt genoten van elke minuut! We vlogen 's ochtends om half 10 vanaf Rotterdam Airport naar London City Airport. Ik dacht dat het een leuk idee was om mijn favoriete zwarte laarsjes en favoriete zwarte rokje aan te doen.. oké zo'n leuk idee was het dus niet, want met al die bandjes en gespjes duurde het natuurlijk heel lang voordat ik eindelijk door de douane heen was.. daarnaast zaten er 2 ijzeren ringen in het rokje dus dat hielp ook niet echt mee.

Om half 2 hadden we gereserveerd bij sketch. Ik was hier in de zomer al geweest met Bruce en was heel benieuwd naar wat mijn moeder ervan zou vinden! We zaten echt bom bom bom vol haha. We hadden champagne gemixt met vanille thee, maar DAT is lekker!!!!!

s' Middags nog verder wat gewinkeld en aan het eind van de dag een gin tonic gedronken beneden in de bar van het hotel! Ze hadden hier bijna 500 verschillende soorten gin! Niet normaal! De keuze was letterlijk reuze haha.

s' Avonds hadden we gereserveerd bij Aqua Shard. Dit restaurant is op de 31e verdieping van The Shard. Het uitzicht was zo mooi!! Maar het eten... was echt engels. Wel lekker hoor, maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk gegeten heb haha.

pants: Zara / top: Rick Owens / shoes: Christian Louboutin / bag: Chanel

Dag 2: Na het ontbijt de taxi genomen naar Harrods! Op jacht naar de perfecte Louboutins!

En we hebben ze gevonden hoor!!

Daarna heerlijk geluncht aan de seafood bar in de foodcourt van Harrods! Echt een aanrader! De Tuna Tartar en de Kring Crab Tartar zijn echt to die for! Echt zo lekker!

's Avonds zijn we in het hotel gebleven! In het hotel zat Scarfes Bar. Schijnt een van de beste bars te zijn in London. En zo leuk, ze hadden allemaal cocktails gebaseerd op bekende personages. Ik begon natuurlijk, de Potterhead die ik ben, met de Harry Potter cocktail! Ook deze avond was zo gezellig! Super afsluiting van een super dag!!

Zondag was het alweer de laatste dag... heerlijk lang ontbeten en erna nog een beetje gewinkeld. 's Middags geluncht aan de Thames en rond een uur of 5 onze koffers gepakt en weer vertrokken naar Nederland..

blouse: Designers Remix / skirt: Zara

- VICO, 1 Cambridge Circus, Seven Dials, London

- Cecconi's5A Burlington Gardens, London

Commentaren: 0

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.